Wystąpienia publiczne

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne szkolenie dla handlowców

Wystąpienia publiczne – szkolenie

W rankingu Book of Lists z 1977 roku zatytułowanym „14 największych ludzkich lęków” strach przed wystąpieniami publicznymi został wymieniony przez 41 proc. ankietowanych, zajmując tym samym czołową pozycję w rankingu (grupa respondentów liczyła 3000 osób). W tym samym rankingu lęk przed śmiercią zajął dopiero 6 miejsce (o śmierci wspomniał zaledwie co 5 ankietowany). Wynika z tego, że lęk przed wystąpieniami publicznymi już pod koniec 20 wieku bardziej zajmował ludzi od lęku przed śmiercią. W XXI wieku wyżej wspomniany lęk zyskał jeszcze bardziej na sile. Wszak niezależnie od piastowanego stanowiska i specyfiki firmy, coraz częściej zmuszeni jesteśmy do prowadzenia prezentacji przed nieznanym Audytorium.

Dzięki uczestnictwu w niniejszym szkoleniu, nabędziesz szereg kompetencji, dzięki którym pokonasz lęk przed prezentacjami oraz rozmowami handlowymi. Niniejszy autorski program szkoleniowy stanowi spójny system, prowadzący uczestnika poprzez metody wywierana dobrego wrażenia na Klientach oraz Uczestnikach prezentacji, poprzez techniki zyskiwania uwagi Klientów i Słuchaczy na wstępie prezentacji, skuteczne przygotowanie się do prezentacji, sposoby radzenia sobie z trudnymi: sytuacjami, Uczestnikami oraz Klientami aż do doświadczenia publicznego wystąpienia przed kamerą, połączonego z sesją informacji zwrotnej. W bezpiecznej atmosferze sali szkoleniowej zyskasz pełnię kompetencji, niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w wystąpieniu przed gronem najbardziej wymagających Słuchaczy i Klientów.

Cele szkolenia: 

  • Wzrost kompetencji Uczestników w zakresie wystąpień publicznych
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych Uczestników
  • Integracja szkolonej grupy

Korzyści dla Uczestników

Po szkoleniu wiesz m.in.:

  • Jakie czynniki przekładają się na wywarcie dobrego pierwszego wrażenia na Twoich Klientach i Słuchaczach
  • O co należy zadbać przed swoim występem i w jego trakcie, żeby porwać swoją Publiczność.

Po szkoleniu potrafisz m.in.:

  • Przeprowadzić badanie potrzeb Słuchaczy oraz wyznaczyć cel prezentacji dopasowany do potrzeb Audytorium
  • Przygotować mistrzowską prezentację
  • Uniknąć niekorzystnych gestów oraz stosować pozytywną mowę ciała podczas prezentacji i rozmowy handlowej
  • Antycypować sytuacje trudne oraz poradzić sobie w obliczu typowych zachowań tzw. trudnych Uczestników
  • Z sukcesem odpowiadać na tzw. trudne pytania.
  • Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Dokonać skutecznej autoprezentacji przed Klientami i Słuchaczami

Stosowane metody szkoleniowe:

  • video training
  • odgrywanie ról
  • studium przypadku
  • wykład trenerski
  • dyskusje moderowane
  • ćwiczenia indywidualne
  • ćwiczenia w grupach

Dane organizacyjne:

Liczba uczestników w szkolonej grupie: 1 – 12

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

  • Wariant I:  2 x 8 godzin
  • Wariant II: 4 x 4 godziny

Termin przeprowadzenia szkolenia: ustalany indywidualnie – optymalny dla Twojej Firmy

Miejsce przeprowadzenia szkolenia:

  • Wariant I: (dotyczy szkolenia 2 x 8 godzin) Komfortowa klimatyzowana sala szkoleniowa w Krakowie, bezpłatny parking dla Uczestników szkolenia, wysokiej jakości catering na czas szkolenia (obiad, przerwy kawowe). Zapewnione kompletne wyposażenie prezentacyjne.
  • Wariant II: (dotyczy szkolenia w wersji 2 x 8 godzin lub 4 x 4 godziny) Siedziba Twojej Firmy (cała Polska). Istnieje możliwość zapewnienia przeze mnie kompletnego wyposażenia prezentacyjnego na czas trwania szkolenia w cenie szkolenia.

Zamówienie bezpłatnej wyceny

Skontaktuj się ze mną, aby zamówić bezpłatną wycenę szkolenia Zarządzanie sobą w czasie, zawierającego moduły dopasowane do potrzeb Twojej Firmy.