Wojownik Sprzedaży – szkolenie handlowców

Wojownik sprzedaży szkolenie handlowców

Szkolenie handlowców – wojownik sprzedaży – tematyka:

Koń, który zwycięża w gonitwie o włos zgarnia 10 razy większą nagrodę od konia, który przegrał z nim o ułamek sekundy. Czy jest 10 razy lepszy od tego, który zajął drugie miejsce? Nie. Dzieli ich minimalna różnica. Ta minimalna różnica przekłada się na tysiąckroć lepszą nagrodę. Analogicznie jest w sprzedaży, za wyjątkiem tego, że nie ma tu drugich miejsc. Handlowiec firmy X, który zamyka sprzedaż może zachować się tylko trochę bardziej profesjonalnie od handlowca firmy Y i tym samym zgarnąć zamówienie. W sprzedaży zwycięzca bierze wszystko, a o sukcesie często decydują minimalne różnice.

Dzięki uczestnictwu w programie szkoleniowym Wojownik Sprzedaży zyskasz umiejętności, dzięki którym masz szansę na zdystansowanie swoich konkurentów. Zrozumiesz istotę błędów najczęściej popełnianych przez nawet bardzo doświadczonych handlowców i dowiesz się, jak się ich ustrzec. Zwiększysz wydatnie swoje kompetencje z zakresu: wywierania korzystnego pierwszego wrażenia na Kliencie, praktycznej psychologii komunikacji z Klientem, specyfiki profesjonalnego badania potrzeb Klienta w sprzedaży doradczej, prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych i dokonywania skutecznej prezentacji podczas spotkań z Klientem. Dowiesz się, jak radzić sobie z zastrzeżeniami oraz wygrać z typowymi lękami trapiącymi handlowców.

Podczas scenek przećwiczymy trudne sytuacje, na jakie napotkałeś w swojej praktyce handlowca i wypracujemy dla nich rozwiązania.

Cele szkolenia:

    • Zwiększenie kompetencji sprzedażowych Uczestników
    • Zwiększenie kompetencji komunikacyjnych Uczestników
    • Zwiększenie kompetencji Uczestników z zakresu budowania relacji z Klientem
    • Zwiększenie kompetencji Uczestników z zakresu kreowania profesjonalnego wizerunku
    • Zwiększenie kompetencji Uczestników z zakresu psychologii kontaktów telefonicznych z Klientem
    • Zwiększenie kompetencji Uczestników z zakresu efektywnego prowadzenia prezentacji handlowej

Korzyści dla Uczestników

Po szkoleniu wiesz m.in.:

  • jakie błędy handlowcy popełniają najczęściej w pierwszym kontakcie z Klientem oraz potrafisz się ich ustrzec,
  • jak budować pewność siebie w relacjach z Klientem,
  • jak zadbać o swój wizerunek, aby zrobić korzystne wrażenie na Kliencie,
  • jakie błędy handlowcy popełniają najczęściej w rozmowie z Klientami oraz jak się ich ustrzec,
  • jakie są podstawowe założenia Analizy Transakcyjnej dr. Erica Berne?a,
  • jak poprawić komunikację wewnętrzną w swojej firmie,
  • jak zyskać sympatię swojego rozmówcy,
  • jakie jest znaczenie rekomendacji w biznesie,
  • jak reagować w obliczu sukcesu i porażki w sprzedaży.

Po szkoleniu potrafisz m.in.:

  • wywrzeć na swoim Kliencie korzystne pierwsze wrażenie,
  • stosować techniki psychicznej rozgrzewki (wizualizację i afirmację), dla wzmocnienia swojej pozytywnej energii przed kontaktem z Klientem,
  • stosować korzystną mowę ciała w kontakcie z Klientem,
  • zastosować podstawową wiedzę z zakresu proksemiki (relacji przestrzennych) w codziennej praktyce handlowej,
  • identyfikować oraz przełamywać bariery komunikacyjne,
  • przeprowadzić skuteczną diagnozę potrzeb Klienta,
  • komunikować się z Klientem w sposób wydatnie zwiększający szansę na sprzedaż,
  • budować trwałe relacje z Klientami i zwiększyć szansę na to, że Kontrahenci polecą skorzystanie z Twoich usług znajomym,
  • stosować techniki aktywnego słuchania,
  • zwiększyć własną skuteczność w rozmowach z Klientami dzięki zastosowaniu psychologicznych technik,
  • adekwatnie reagować w obliczu typowych obiekcji Klienta przekazywanych w rozmowach telefonicznych i kontakcie bezpośrednim,
  • poradzić sobie z zastrzeżeniami najczęściej przywoływanymi przez Klientów Twojej firmy,
  • zainteresować Klienta swoją prezentacją handlową dzięki zastosowaniu nieszablonowych trików,
  • opanować stres podczas prezentacji,
  • pokonać typowe lęki trapiące nawet najbardziej doświadczonych handlowców.

Stosowane metody szkoleniowe:

  • zaplanowanie wdrożenia nowych umiejętności
  • odgrywanie ról
  • video trening
  • studium przypadku
  • wykład trenerski
  • dyskusja
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe

Dane organizacyjne:

Wymagana liczba uczestników: 1 – 16

Czas trwania szkolenia: 16 godzin
  • Wariant I:  2 x 8 godzin
  • Wariant II: 4 x 4 godziny

Termin przeprowadzenia szkolenia: ustalany indywidualnie – optymalny dla Twojej Firmy

Miejsce przeprowadzenia szkolenia:

  • Wariant I: (dotyczy szkolenia 2 x 8 godzin) Komfortowa klimatyzowana sala szkoleniowa w Krakowie, bezpłatny parking dla Uczestników szkolenia, wysokiej jakości catering na czas szkolenia (obiad, przerwy kawowe). Zapewnione kompletne wyposażenie prezentacyjne.
  • Wariant II: (dotyczy szkolenia w wersji 2 x 8 godzin lub 4 x 4 godziny) Siedziba Twojej Firmy (cała Polska). Istnieje możliwość zapewnienia przeze mnie kompletnego wyposażenia prezentacyjnego na czas trwania szkolenia.

Zamówienie bezpłatnej wyceny

Skontaktuj się ze mną, aby zamówić bezpłatną wycenę szkolenia Wojownik sprzedaży, zawierającego moduły dopasowane do potrzeb Twojej Firmy.